ضرورت ایجاد فضای همدلی برای توسعه و آبادانی شهر زرند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ایجاد روحیه وفاق و همدلی را برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر ضروری دانست.

ضرورت ایجاد فضای همدلی برای توسعه و آبادانی شهر زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند به همراه حجت الاسلام ایزدی نماینده ولی فقیه و سروان اثنی عشری فرمانده حوزه بسیج ادارات ضمن دیدار با شهردار زرند از فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر تجلیل کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار علی اکبر کردی با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های جهادی شهردار زرند در خدمت رسانی به مردم و همکاری و تعامل با نهاد‌های اداری شهرستان، هفته شهرداری را بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات این مجموعه عنوان کرد.

او در ادامه افزود: ایجاد فضای تعاملی و روحیه وفاق و همدلی  را برای توسعه، پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهر ضروری دانست و گفت: فعالیت‌های شهرداری باید برنامه محور باشد و با دوری جستن از مسائل حاشیه‌ای در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم گام بردارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم بیان داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

شهردار زرند نیز ضمن تقدیر از سرهنگ کردی، افتخار فعالیت در مجموعه شهرداری را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت:رسیدگی به مشکلات شهروندان زرند و رضایتمندی آن‌ها مهم‌ترین اهداف و برنامه ریزی‌های خادمان مردم در شهرداری است.

مهدلو افزود: عمل به وظایف محوله و تسریع در امور مردم، مهم‌ترین وظیفه کارکنان شهرداری زرند است و کارکنان مدیریت شهری با سعه صدر و بردباری نسبت به رفع مشکلات شهروندان با رعایت ضوابط و مقررات شهرداری اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار